Od 2017 roku do wszystkich kont jest to samo hasło i nazwa użytkownika jak do poczty uczelnianej. Konta starsze zwykle mają swoje własne hasła. Studenci nie pamiętający hasła muszą resetować hasło tam, gdzie się resetuje hasło do poczty.

Jako nazwę użytkownika należy wpisać: 

  • albo pełny adres poczty elektronicznej,
  • albo to co jest przed znakiem "@" w nazwie użytkownika - uwaga bo nazwa użytkownika jest inna niż adres poczty.

Przykładowo:
Mój adres poczty to leslaw.plonka@polsl.pl

Mogę się logować jako leslaw.plonka@polsl.pl,
albo mogę się logować krócej jako lplonka.

Moja nazwa użytkownika - z podaniem domeny to lplonka@polsl.pl
Moja nazwa użytkownika bez podania domeny to lplonka <<< i to właśnie należy wpisać tu na Platformie jeśli nie podajemy całego adresu.

W razie kłopotów z hasłem:

W przypadku konta ze "starym" hasłem proszę spróbować skorzystać z funkcji resetowania hasła.
Dla kont "nowszych" ta funkcja na Platformie nie działa.

W razie problemów proszę pisać: leslaw.plonka@polsl.pl

W miarę możliwości proszę pisać z adresu uczelnianego.

W sytuacjach pilnych: 606-230-606

Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 23 września 2024, 09:06