Od 2017 roku do wszystkich kont jest to samo hasło i nazwa użytkownika jak do poczty uczelnianej. Konta starsze zwykle mają swoje własne hasła. Studenci nie pamiętający hasła muszą resetować hasło tam, gdzie się resetuje hasło do poczty.

Jako nazwę użytkownika należy wpisać to co jest przed znakiem "@".
Przykładowo:
Mój adres poczty to leslaw.plonka@polsl.pl
Moja nazwa użytkownika - z podaniem domeny to lplonka@polsl.pl
Moja nazwa użytkownika bez podania domeny to lplonka <<< i to właśnie należy wpisać tu na Platformie

W przypadku konta ze "starym" hasłem proszę spróbować skorzystać z funkcji resetowania hasła.
Dla kont "nowszych" ta funkcja na Platformie nie działa.

W razie problemów proszę pisać: leslaw.plonka@polsl.pl

W miarę możliwości proszę pisać z adresu uczelnianego.

W sytuacjach pilnych: 606-230-606

Ostatnia modyfikacja: czwartek, 24 lutego 2022, 09:50