Zajęcia mają na celu przybliżyć studentom tematykę komunikacji międzykulturowej i elementów psychologii biznesu, a przede wszystkim uzmysłowić słuchaczom różnice między kulturami i wynikające z nich wyzwania z uwzględnieniem kontekstu organizacyjnego. 

Cele przedmiotu:

1. Kształtowanie kompetencji w zakresie komunikacji międzykulturowej.

2. Pogłębienie świadomości różnic kulturowych między ludźmi.

3. Pogłębienie wiedzy na temat kulturowych podstaw ludzkich zachowań.

Kryteria oceny:

Ocena z przedmiotu stanowi średnią arytmetyczną z dwóch modułów składowych: wykład (50% oceny), ćwiczenia (50% oceny). Zaliczenie wykładu odbywa się w formie pisemnej, sprawdzającej znajomość treści prezentowanych na wykładzie i wskazanych lektur. Zaliczenie ma formę testową – pytania jednokrotnego wyboru, pytania wielokrotnego wyboru, pytania otwarte. Kryteria oceny ćwiczeń ustala prowadzący ćwiczenia.